piątek, 8 lutego 2013

Liebster Award i The Versatile Blogger


Pisałyśmy odpowiedzi tęskniąc za Top Gear'em. To nasz ulubiony program, lecz nie możemy go oglądać z braku kanału. Czemuż go tak lubimy? Ponieważ jest brytyjski.

Od Blaise
1. Jakie masz plany na tegoroczne wakacje?
Dom
2. Jesteś Larry Shipper?
Tak
3. Masz znajomych, którzy czytają Twojego bloga?
Tak
4. Od kiedy zaczęłaś pisać opowiadania/imaginy?
Listopad 2012
5. Posiadasz twittera?
@OhCreswell
6. Najśmieszniejsza sytuacja z Twojego życia?
Za dużo tego
7. Którą piosenkę wolisz ("I Want" vs. "I Would")?
Trudno się zdecydować
8. Zayn czy Harry?
Oboje
9. Perrie vs. Eleonor vs. Danielle?
PED
10. Wg. Ciebie kto z 1D ubiera się najlepiej?
Larry
11. Podaj adres Twojego ulubionego bloga.
Za dużo ich żeby je wymieniać

1.Jak masz na imię?
Ada i Daria
2. Ile masz lat?
17 i 14
3. Twój ulubiony piosenkarz/ piosenkarka?
Ed Sheeran i Lana Del Rey
4. Twój ulubiony zespół? ;D
Metalica i The Beatles
5. Dlaczego założyłaś bloga?
Z nudów
6. Twoje hobby?
Śpiewanie i irytowanie ludzi
7. Ulubiony przedmiot w szkole? (O ile taki jest XD)
Biologia. Historia.
8.Czego nie tolerujesz u ludzi? ;p
Braku poczucia humoru. Kłamstwa.
9. Kto jest dla ciebie autorytetem?
Ada:Jezus. Daria: A może być diabeł?
10. Twoje największe marzenie?
Ada: Dostać się na studia od Poznania. Daria: Żyć
11. Co sądzisz o moim blogu? :))
A: Uwielbiam. D: Nie.


1. Co zachęciło cię do pisania?
Nie mam pojęcia, zapomniałam. Sklerotyczka.
2. Ulubiona piosenka?
A: Aktualnie Iron Maiden - Children of the Damned
 D.:The Rolling Stones - Doom and Gloom
3. Jakie masz hobby?
Śpiewanie i irytowanie ludzi..... ( Bo Daria chciała kropkę)
4. Ulubiona potrawa?
A: Łazanki D.: Tłuściutkie Horanki
5. Louis vs. Harry?
A: Lou D.: Larry
6. Ulubiony smak lodów?
A: Wanilia lub toffi D.: Czkolada
7. Co sądzisz o moim blogu?
A: Super. Mowy rozdział boski. D.: Masz fajny tytuł
8. Za co lubisz 1D?
A: Za poczucie humoru D.: ADHD
9. Ulubiona dyscyplina sportu?
10. Ulubiony przedmiot w szkole?
Biologia. Historia.
11. W jakim województwie mieszkasz?
Lubuskie

1. Ile masz lat?
17 i 14
2. Kogo najbardziej lubisz z 1D?
A.: Nouis D.: 1D
3. Za co lubisz/ kochasz One Direction?
A: Za poczucie humoru D.: ADHD
4. Dla kogo ufasz najbardziej?
A.: Zagubionemu D.: Muzyce 
5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
A: Aktualnie Iron Maiden - Children of the Damned
 D.:The Rolling Stones - Doom and Gloom

6. Co sądzisz o naszym opowiadaniu?
Nie czytam.
7. Co chciałabyś dodać do naszego opowiadania?
Nic.
8. Jakie jest Twoje marzenie?
Ada: Dostać się na studia od Poznania. Daria: Żyć.
9. Gdzie chciałabyś kiedyś mieszkać?
A.: Londyn, Cork D.: Londyn, New York, Dania
10. Jakie znasz języki obce?
A.: Łacina. Angielski. Niemiecki. D.: Angielski. Niemiecki. 
11. Gdybyś mogła być jeden dzień osobą, którą byś chciała, to kogo byś wybrała?


Paul McCartney

The Versatile Blogger
Od paulla

7 faktów o sobie

Daria
1. Jestem zboczona.
2. Moge oglądać Kung Fu Panda do śmierci.
3. TT założyłam w swoje imieniny.
4. Nie potrafię żyć bez Muzyki. 
5. Mam ADHD.
6. Odbija mi po czterech szklankach herbaty.
7. Przez sześć lat miałam siódmy numer w dzienniku.

Ada
1. Lubie metal ale w czarnym mi gorąco
2. Mam roztrojenie jaźni ( Ada-Louis-Justin)
3. Jestem dziwna
4. Kocham żelki.
5. Jem prawie tyle samo co Niall
6. Jak się cieszę to dostaje ADHD, tak samo jak śpiewam.
7. Mam skreloze


8 komentarzy:

  1. Ja również nominowałam Was do The Versatile Blogger. ;)
    Szczegóły na iamhorangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej nominuje was do The Versatile Blogger.
    Jesteście zajebiste i zasługujecie na to ;D

    Szczegóły na :
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałyście nominowane do The Versatile Blogger :)) Szczegóły u mnie ;D
    A.
    http://one-thing-one-direction-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ei! Dzięki! Za ten komentarz na moim blogu! Że wybrałaś opcję "Bardzo lubię", bo nie było opcji "Kocham Cię"!
    Tak mi się straaasznie cieplutko na serduszku zrobiło! <3
    Naprawdę, nie spodziewałabym się! <3
    Ja cb też ♥

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma za co ;) I mi też teraz cieplutko na sercu ;* Moja idolka mnie kocha!! No nie wierze *.*
      Całuski
      Ada

      Usuń

Szablon by S1K