niedziela, 27 stycznia 2013

10.

Witajcie bracia i siostry!!! Siedze sobie właśnie w internacie i wzdycham z tęsknoty za moim Styles'em. Jutro szkoła i spr a ja nic nie umiem!!! Oj tam mój geniusz załatwi wszystko ;p Dziękujemy wam za 2700 wyświetleń, 23 obserwujących i tą cała mase komentarzy pod ostatnił rozdziałem!!! Kochamy was!!! No i obchodzimy jubileusz, bo to już 10 rozdział. Hurra!!! Dziękujemy że jestescie!!! Miłego czytania ;**
P.S. Jak wam się podoba nowy wystrój bloga? ;)

***


Payne TV

Poszedłem na górę za dziewczynami po tym jak Ada powiedział, że to rozmowa na osobności. Ciekawe, o co chodzi. Weszliśmy do pokoju Ady.
-Siadaj- Ada wskazałam mi krzesło. Potulnie usiadłem. Stanęły przede mną jak jakaś święta trójca.
-Gadałeś z nią?
-Ale, z kim?
-No z Danielle- powiedziała Daria. Mój mina od razu zrzedła.
-Nie.
-To masz teraz do niej iść i z nią pogadać, rozumiesz?-Ada wytknęła mnie palcem.
-Ale…
-Nie ma żadnego ale! Idziesz do niej teraz i już!- nie powiem trochę przestraszyłem. Stały przede mną trzy nieźle wkurwione dziewczyny. To może być niebezpieczne. To jest niebezpieczne.
-Dobra już idę- powiedziałem. Zeszliśmy na dół. Chłopcy siedzieli w salonie i oglądali kreskówki. Moje dzieciaki. Udałem się do wyjścia a dziewczyny do salonu.
-Liam gdzie idziesz?- usłyszałem z salonu Niall. Nie zdążyłem odpowiedzieć, ponieważ ktoś mnie uprzedził.
-Liam musi załatwić pewną sprawę i nie wróci aż jej nie załatwi- Ada mówiła do chłopaków ale wiedziałem że ta wypowiedź jest skierowana do mnie. Ubrałem się i wyszedłem. Poszedłem w kierunku jej domu. Nie śpieszyło mi się, chciałem to wszystko przemyśleć. Co ja jej powiem? Jak zareaguje? Tęsknię za nią. Za jej śmiechem, kolorem jej oczu, dotykiem jej skóry, zapachem jej włosów, za uczuciem które we mnie wyzwala jej uśmiech. Za nią całą. Nie wiem ile tak rozmyślałem ale „obudziłem się” dopiero gdy już byłem pod jej mieszkaniem. Wszedłem na klatkę i stanąłem przed drzwiami jej mieszkania. Uniosłem rękę i zawahałem się. A może nie ma jej w domu? E tam. Raz się żyje. Zapukałem. Usłyszałem hałasy za drzwi i po chwili już drzwi stały przede mną otworem. Stała w nich Danielle w mojej koszulce i krótkich spodenkach. Gdy mnie zobaczyła od razu zrzedła jej mina. Tak strasznie chciałem do miej podejść i przytulić.
-Hej. Możemy pogadać? Tak strasznie za tobą tęsknię- zobaczyłem w jak jej oczach zbierające się łzy.
-Wyjdź, proszę- powiedziała, a łzy ciekły po jej policzkach. Odruchowo wyciągnąłem rękę by zetrzeć, ale gdy spostrzegłem co robię cofnąłem ją. Zrobiłem krok do tyłu a ona zamknęła drzwi. Cholera!!! Spieprzyłem to! Znowu! Usiadłem zrezygnowany przed jej drzwiami i oparłem się o nie.
-Kocham Cię Danielle. Kocham Cię nad życie!!!- z moich oczu pociekły łzy- To uczucie zbija mnie od środka, ponieważ nie mam Ciebie.
Poczułem że drzwi się otwierają a ja lecę do tyłu. Uderzyłem głową w podłogę i cholernie mnie bolała, ale to nie miało teraz znaczenia, ponieważ nade mną ujrzałem lekko przestraszoną, lekko roześmianą, ale też smutną.
-Nic Ci się nie stało?- pochyliła się nad mną, a ja założyłem za ucho zagubiony kosmyk jej  włosów.
-Tak strasznie za tobą tęsknię- pogłaskałem ją po policzku, a w jej oczach na powrót zalśniły łzy.
-Ja też- powiedziała i rozpłakała się na dobre.
-Nie płacz. Proszę Cię. Kocham Cię!- przytuliłem ją do siebie najmocniej jak mogłem. Popatrzyłem w jej brązowe zapłakane oczy. Przybliżyłem swoją twarz do niej, były coraz bliżej, nasze usta dzieliły milimetry.
-Dryń! Dryń!- mój telefon zaczął dzwonić!!!
-Cholera!!!- wyciągnąłem go z kieszeni i rzuciłem nim o ścianę. Rozwalił się na milion kawałków. Dan popatrzyła na mnie lekko przestraszona. Przyciągnąłem ja do siebie i wpiłem się w jej malinowe usta. Poczułem jak powoli odwzajemnia pocałunek. Smakowały jak zawsze czekoladą. Zatraciłem się całkowicie w tym niebiańskim uczuciu. Oderwaliśmy się od siebie dopiero gdy zaczęło brakować nam powietrze. Dalej trzymałem ją mocno w swoich ramionach. Chciałem już zawsze trzymać ją w swoich ramionach.
-Nigdy -całus- więcej -całus- nie -całus- pozwolę -całus- Ci -całus- odejść -całus. Zobaczyłem na jej twarz przepiękny uśmiech.
-Kocham Cię- szepnęła a ja przyciągnąłem ją i zanurzyłem twarz w jej włosach.
-Ja Cię też. Już na zawsze- powiedziałem w jej włosy. Leżeliśmy tak w przedpokoju po prostu ciesząc się sobą.
-Kochanie?- szepnąłem przerywając ciszę.
-Tak?
-Pamiętasz Adę?- pokiwała głową na tak- To powiedzmy, że ona i jej przyjaciółki dały mi przysłowiowego kopa w dupę i kazały tu przyjść. Chciałem tu przyjść wcześniej, ale nie miałem odwagi, ale strach przed tym co one mogły by mi zrobić zmobilizował mnie. One tam na mnie czekają a znając ich to na słowo mi nie uwierzą, więc…
-Oczywiście, że z tobą pójdę. W końcu poznam tą słynną Adę- przerwała mi i uśmiechnęła się szeroko- Pojdę się tylko przebrać.
-Jak dla mnie to możesz tak zostać- powiedziałem i poruszyłem zabawnie brwiami.
-Wiem kochanie, ale na dworze jest dość zimno a chyba nie chcesz żebym się przeziębiła?- powiedziała i poszła do swojej sypialni. Ja zostałem dalej na podłodze w przedpokoju i myślałem jakie ma cholerne szczęście że taka dziewczyna mnie kocha.

32 komentarze:

  1. Świetne!!!
    Czekam na następny, bardzo przyjemnie się czyta ten blog.
    Weny ^^

    http://andlivewhilewereyounggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Liam i Dan są razem! Hurra! :) Życzę weny! Buziaki <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba. Dziękuję
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  3. Swietny rozdział *.* Czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejesiu, jak ja kocham tego bloga !! ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. heh. Jak zwykle rozdzial do poduszki. I na dodatek taki kooochany, ze na pewno bede miala slokoe sny! ;p Uchu! Kocham Lima, kocham Danielle, kocham Lenielle i dzewczyny za to, ze daly mu tego kopa w dupe. :)

    a wyglad mi sie podoba. ;)
    branoooc xx.

    ~aś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję aś ;D Cieszę się że się wygląd podoba Brawa dla Dari!! ;p Mało ją przy zobieniu nowego wyglądu nie udusiłam ale się połaciło ;D I życze Ci tych słodkich snów ;*
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
    2. * opłaciło Klawiatura w latopnie jest nieraz bardzo wkurawiająca

      Usuń
  6. Ojeeej, jaki słodziutki ten rozdział, hahahahahahah. :3
    Serio, i to zdanie na końcu, podkreślenie TAKA dziewczyna, awww.
    Genialne! <3
    Czekam na next!
    Pozdrawiaaam! <3
    marrymeharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;D Strasznie się namęczyłam nad tym rozdziałem i ciesze się że się podoba
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  7. Hejka :) Nominowałam cię do Liebster Award! Więcej informacji u mnie na back-for-you-1dstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebster Award - więcej dowiesz się na moim blogu :

    patrzsercembooczyniezawszewidza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w siodmym niebie;)
    Rozdzial wymiata! Nie moge doczekac sie kontynuacji, wiec pisz dalej:)

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadziej ze jest tam Ci dobrze haha ;)
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Aword. :* Więcej szczegółów znajdziesz na naszym blogu - Oliwka c;

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę świetnego bloga :)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, może proszę o zbyt wiele, ale to bardzo ważne.
    Wymyśliłam pewną akcję na moim blogu, tak właściwie cały ten blog to już jedna wielka akcja!
    Jeśli zechcesz mi pomóc, albo przynajmniej się przyłączyć - obserwując, będę Ci niezmiernie wdzięczna. Wszystko jest napisane w najnowszej notce.
    Mogę zmienić świat tylko z tobą :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę na twój blog jak wrócę do domu ;D I dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  12. Super dawaj następny. Nominowałam cię do Liebster Award. Zapraszam do mnie http://upallnightonedirection-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajeeeeeebiste !! ;D Aaaaa ! ;P
    Bella♥
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahah tytuł bloga jest genialny :D
    Podoba mi się ten blog, biorę się za czytanie poprzednich rozdziałów ;))
    Już nie 23, ale 24 :D
    Wpadniesz do mnie? Liczę że zostawisz po sobie jakiś ślad lub dodasz do obserwowanych ;))
    http://i-love-you-vampire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję już dodałam do obaserwujących
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Award :)
    Szczegóły u mnie ;D

    http://one-thing-one-direction-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. OOuuuuu... ja lubię jak wszystko jest dobrze i zakochani się godzą. oouuu.. mogłam bym się tak pastwić nad tym rozdziałem cały czas! Cudnie wprost!

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa po prostu boskie <33333
    Liam był tutaj taki słodki xd i specjalnie dla Dan pierdolnął tym głupim telefonem o ścianę xd mam nadzieję, że nikt ważny do niego nie dzwonił :D
    cieszę sie, że w końcu zaczęłam czytać waszego bloga xxd
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K