niedziela, 20 stycznia 2013

9.

Witajcie!!! Dziś powita was Niall Horan!!! Śliczny prawda???
Wiem że trochę póżno, ale wena mnie opuściła i nie chciała cholera wrócić. Lecz ogarnęłam się i jestem!!! Mam nadzieje że się spodoba. Miłego czytania.
P.S. Proszę o komentarze.



***


Ada TV

-Wiedziałam, że tak będzie- powiedziałam łapiąc jednocześnie mdlejącą Alicje. Chłopcy od razu do nas podbiegli. Położyłam ją delikatnie na podłodze.
-Co się stało? Nic jej nie jest? Mam dzwonić po pogotowie?- Zaczęli trajkotać mi nad uchem jak przekupy na targu. Szału można dostać.
-Chłopaki!!! Spokój!!!- Od razu się uspokoili. Przyglądali się tylko ze zmartwieniem -Głowa mnie przez was boli.
 Wyjęłam z torby sole trzeźwiące i zaczęłam machać jej nimi przed nosem.
-Odsunięcie się chłopcy a głównie ty Harry, bo znowu nam zemdleje- chłopacy posłusznie się odsunęli, a ja pochyliłam nad Alicją i potrząsnęłam ją lekko. Zaczęła mrugać oczami.
-No witamy z powrotem- pomogłam jej wstać.
-Wy sobie chyba ze mnie jaja robicie?!- powiedziała w końcu.
-Tak Alka. To są hologramy!!!- powiedziałam i podeszłam do Hazzy i zaczęłam czochrać jego włosy- O jednak nie.
-Zostaw moje włosy!!! Nie zawiozę Cię do tej twojej restauracji za karę.
-Ej!!! Obiecałeś!!! Liam on mi obiecał a teraz się wykręca! Powiedz mu coś!- powiedziałam i założyłam ręce z miną jak małe dziecko, które nie dostało cukierka. No wiecie, o co mi chodzi.
-Harry obiecałeś jej. Musisz dotrzymać obietnicy- powiedział i pogroził mu palcem.
-Tak jest Daddy- odpowiedział zrezygnowany.
-Moi idole są jednak nieźle szurnięci- zaśmiała się Alka
-Kanadę odkryłaś- Daria uśmiechnęła się ironicznie. Chłopaki patrzyli na nią dziwnie.
-Koniec z sarkazmem Daria. A teraz tak oficjalnie. Alicja oto One Direction, chłopcy to Alicja Bittern aksa Zayn Malik- chłopaki przywitali się z Alką.
-Nie mów do mnie Alicja, Tomlinson!- dźgnęła mnie palcem.
-Oj nie marudź Malik
-Jestem głodny- przerwał nam Niall.
-Chodź. Nakarmię Cię znowu- zebraliśmy się szybko i pojechaliśmy do mojego domu.
-To, co chcecie na obiad?
-Pierogi!!!- Daria by tylko pierogi jadła.
-Dobra. Niech będą te twoje pierogi. Tylko będziesz musiała pomagać- pokazałam na nią palcem. Widać było, że jest niezadowolona.
-No dobra- powiedziała po długim milczeniu. Hurra. Teraz musiałam zagonić chłopaków do roboty i nakarmić Niall’a zanim umrze tu z głodu. Chłopcy rozsiedli się już w salonie. Poszłam do kuchni wyciągnęłam z lodówki garnek z bigosem i postawiłam na gazie. Po chwili zdjęłam już ciepły bigos i nałożyłam do największej miski jaką miałam.
-Niall, jedzenie!!!- krzyknęłam i już po chwili stał koło mnie- Ty masz motorek w tyłku czy co?
-Po prostu jestem głodny- zaśmiałam się i podstawiłam mu miskę pod nos. Jadł aż mu się uszy trzęsły. Znów się zaśmiałam. Czas zacząć robić pierogi. Wyjęłam wszystkie produkty na ciasto. Połączyłam wszystkie składniki i zaczęłam ugniatać ciasto. Gdy było już gotowe ogarnęłam trochę kuchnię i przyszykowałam wszystko. Dobra też trzeba zagonić chłopaków do kuchni. Wzięłam drewnianą łyżkę i ruszyłam do salonu. Stanęłam przed chłopakami, którzy wgapiali się w telewizor.
-One Direction baczność!!!- wydarłam się na cały salon. Stanęli na baczność trochę przerażeni i zdezorientowani- W szeregu zbiórka!!! Do kuchni marsz!!!
Teraz już całkowicie przerażeni ruszyli do kuchni. Usłyszałam jeszcze tylko szept Liam’a : Róbcie co mówi. Ona ma łyżkę. Zaśmiałam się. Tak, jestem psychopatą z wielką drewnianą łyżką.
-Daria. Alka. Ruszać tyłki do kuchni!- popatrzyły na mnie z miną WTF a ja tylko pogroziłam im łyżką i pokazałam na kuchnie. Podniosły się z kanapy i udały się ślimaczym tempem do kuchni. Eh te jak zwykle.
Gdy wróciłam do kuchni chłopcy stali w równym rządku i czekali na mnie. Dobrze.
-Panna Daria zażyczyła sobie pierogów, więc bedzie miała pierogi. Ale ja nie będę stała cały wieczór i je robiła. Wystarczy że się w pracy nastoję, więc wy je zrobicie- od razu usłyszałam jęki i mrudzenie że my nie umiemy i tak dalej.
-Cisza!!! Wiem że nie umiecie więc ja wam powiem co robić a wy ładnie bez żadnych jęków to zrobicie. Liam, Daria i Alicja. Wy już robiliście więc będziecie pomagać reszcie- pokiwali zgodnie głowami.
-Liam-pokazałam na niego łyżką a on się lekko wzdrygnął- Ty i Harry będziecie wałkować ciasto
Podałam ich wałki i wsazałam miejsce do pracy.
-Daria. Ty z Lou będziecie wycinać koła- pałam im po szklance i kazałam stanać koło Liam i Harrego, który już wałkoali ciasto.
-Alicja z Niall'em będą lepić pierogi, a ja z Zaynem zrobimy farsz- wyszyscy byli już na swoich miejscach-Dobra to do roboty!!!
Zayn podszedł do mnie i zapytał co ma robić.
-Chodź- wyjęłam twaróg, ugotowane ziemniaki i truskawki- Zrobiły jedne ruskie a jedne na słodko z truskawkami.
Razem zrobiliśmy szybko oba farsze i daliśmy Alicji i Niall'owi żeby już mogli klejić pierogi. W między czasie właczyła radio i wszyscy razem śpiewliśmy to co akutar leciało w radiu.
-Teraz pójdziemy na dwór na chwile a wy tu macie mi nie zdemolować kuchni, zrozumiano?- pokiwali głową i wrócili do pracy.Wyszliśmy kuchennymi drzwiami na dwór.
-To po co wyszliśmy?
-Po drewno
-Aha. Mogę zapalić?- Oj. Nie dobrze.
-Yyy A mógłbyś nie przy mnie? Chodź weźmiemy drewno zaniesiemy do domu, a później będziesz mógł wyjść zapalić, ok?
-Jasne- uśmiechnął się do mnie a ja odwzajemniłam uśmiech. Wzieliśmy drewno i zanieśliśmy do domu. Rozpaliła w piecu. Gdy już wszyskie pierogi zostały ugotowane nałożyłam każdemu kopiaste miski. Oczywiście nie obyło się bez podjadania Niall'a, bawienia się zapałkami Darii i itd. Gdy siedzieliśmy obrzarci w jadalni, no dobra większość z nas przypomniało mi się że miałam coś zrobić.
-Liam musimy pogadać.

33 komentarze:

  1. WRESZCIE JEST KOLEJNY ROZDZIAŁ ! Hm... ciekawe czego Ada chciała od Liam'a . To podejrzane .. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zobaczysz ;) Podpowiem że będzie trochę krzyku. Dziękuejmy za komentarz
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
    2. Hahaha :DD fajny rozdział blog roku 2012 MUSI WYGRAĆ! Nie ma innej opcji :)

      Usuń
  2. oj, tez jestem ciekawa. ;)
    ale najbardzej rozwalilo mnie 'robcie co kaze. Ona ma lyzke' xD o rajusku kocham liama. :D w ogole rozdzal jest bardzo pogodny i od razu produkuje banana na twarzy. :) dzieki wielkie xx.

    Przy okazji chcialabym podziekowac zz nasza historyczna akcje i zaspamowac o naszym rewanzu dla calego swiata. www.twitlonger.com/show/kp4dto :)

    a teraz dobranoc i jednokierunkowych! xx.
    ~aś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo mnie ciesz że sie podoba a co do akcji kocham nasze directioner pozdrawiam ada

      Usuń
  3. hahahahhahaha tekst z łyżką jest meeeega <3 rozdział genialny i masz rację oczy Niall'a hipnotyzują człowieka :D Życzę weny !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję kochana za komentarz Te oczęta zawładną światem ;D Pozdrawiam Ada

      Usuń
  4. Świetne, ale czemu w takim momencie? Serca nie masz? ^^ X DD
    Czekam na następny, weny < 333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam ale musiałam tak skończyć. Wszystko się wyjaśni w następnym ;D
      Dziękuje za komentarz.
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  5. Hahaha "Róbcie co mówi. Ona ma łyżkę." To normalnie powala :) hahaha rozdział świetny! Ciekawe o czym będą rozmawiać Liam i Ada? Mam nadzieję, że nie dojdzie do rękoczynów! Hahaha :) Pozdrowienia <333

    http://back-for-you-1dstory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuje że nie dojdzie do rękoczynów ale raczej nie. Co do tego o czym będą rozmawiać to pododpowiem tylko że ma kręcone włosy ;p
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  6. Boże, świetny blog, cudna grafika, super post *_____*. Oczywiście - obserwuję. Liczę na to samo ♥. http://www.juulka-juulka.blogspot.com

    Pozdrawiam, Juulka ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naj naj naj lepszy bloog, Alicja fajna wariatka ;P

      Usuń
  7. Niall jest baaardzo śliczny! <3
    A rozdział bardzo mi się podoba!
    Wprost fenomenalny! <3
    Jak każdy z resztą...
    No cóż, widoczniej tak musiało być...
    Zazdroszczę talentu! <3
    Pozdrawiam i życzę weny! <3
    marrymeharrystyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, ale talentu to ja mie mam. Przeczytałam mnóstwo książek, blogów i opowiadań. Po prostu znam schemat. Śmieszne teksty to głównie pomysły Darii więc jej trzeba gratulować. Dziękuję za komentarz
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  8. Uhuhuuhuhu, zarąbisty rozdziałek . <3 Tak mnie bawią te sytuacje, głównie z Niallem i Darią, że siedzę przed kompem i prycham! . xd A rodzice się dziwnie gapią.. ; ))
    Hah, fajna ta scena z pierogami i wgl każda fajna! xd
    To był jeden z najlepszych rozdziałów. Dziewięciu najlepszych ;3
    Tylko ciekawi mnie, co chciała powiedzieć Liam'owi .. Może coś o paleniu Zayna? O.o
    Ygh, nie wiem, dlatego CZEKAM NA NASTĘPNY DODAJ SZYBKO ! XD

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no, rozdział po prostu rozwala .. *__*
    Zresztą jak wszystkie na tym blogu ;p Tak, zdecydowanie był to jeden z dziewięciu najlepszych rozdziałów . xd
    Po prostu Niall mnie rozwala! I teksty Darii i Ady też!
    Tylko, kurczaki, ciekawi mnie, o czym to konwersować będą Liam i Ada .. hmm .. O.o
    Po prostu poczekam, tylko szybciutko dodajcie! . < 3333
    Huhuuhuhuhuh ;3

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Niall piękny
    A Alicja to już tak na zawsze czy tylko przejazdem?
    Z łyżką najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No świetny rozdział WSZYSTKI SĄ MEGA ZA... xD Licze na następne.
      Pozdrawiam Klaudia;P

      Usuń
    2. Alicja tak na zawsze . Musze je do szkoły zagonić , a tam będzie sie działo. Dziękuję za tyle komentarzy.
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  11. Świetny ♥ Zapraszam do mnie http://upallnightonedirection-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie wierzę! Dodaję ten cholerny komentarz po raz trzeci, bo jak wcześniej dodawałam, to się usuwały! No nie wierzę! : ///
    Ale do rzeczy.. Jeden z najlepszych dziewięciu rozdziałów na tym blogu! ;x
    Serio, po prostu te akcje mnie powalają, teksty Ady, Darii i zachowanie Niall'a .. No po prostu AAAA! ♥
    Skąd ci się biorą te wszystkie pomysły!? ;)
    To jest jeden z najlepszych vlogów jakie czytam, mówię bardzo bardzo mega poważnie :3 I cieszę się, że macie takie powodzenie, tyle komentarzy, wejść, obserwatorów, nominacji i wgl :3 Gratki . xd

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem totalnie zaszczycona. Aż się wzruszyłam *.* Takie słowa od Ciebie to prawie jak bym spotkała One Direction ;D Dziękujemy Ci z całego serca z tak miłe słowa ;**
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  13. Świetny blog, bardzo mi się podoba :)
    Ja chcę już następny rozdział :*
    Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału ^^
    Zapraszam do mnie na bloga, gdzie pisze opowiadanie :)
    http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    Nigdy nie moglam zrozumiec fobii Liama co do lyzek, ale pozniej zaczelam sie z nim utozsamiac tylko, ze mnie przerazaja koty i widelce... wiem to chore, ale trzeba z tym zyc;)
    Rozdzial mnie rozwalil, dziewczyny sa swietne, a nasi uroczy piosenkarze poddaja sie im jak pod wpywem czarow. Kliknela bym LUBIE TO!, ale sie focham bo nigdzie nie ma takiej opcji.... niezle mi odwala nie?;D
    Zycze weny i czekam niecierpliwie na kolejny rozdzial, ta historia jest wciagajaca:)

    Zebym nie zapomniala.
    Zapraszam rowniez na opowiadanie o One Direction, Little Mix i nie tylko, a skoro widzialam w zakladce z bohaterami jedna z czlonkim girlsbandu mam nadzieje, ze wpadniesz:)


    stereo-soldier.blogspot.com

    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiadomię Darię że ma wstwić takową opcje. Dziękuje za komentarz ;D
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny rozdział! nareszcie znalazłam chwilę czasu, żeby wpaść C: co chwilę się śmiała, dialogi mnie powalają C: ja tam coś wyczuwam miedzy alicją, a harrym. jak to się nazywało? a no tak CHEMIA C: ja i moje niestworzone domysły (y)to jak się historia potoczy pozostawiam już tylko tobie i dlatego czekam z niecierpliwością na następny. oprócz tego, czytając to opowiadanie mam wrażenie, że masz niesamowite poczucie humoru :3 pozdrawiam ciepło i weny xx

    Chciałabym cię serdecznie zaprosić na siódmy rozdział na blogu Last Years Event, byłoby mi bardzo miło gdybyś wyraziła swoją opinię na jego temat, każda ocena jest dla mnie cenna C:
    www.lastyearwithlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci jedno dobry z ciebie detektyw Sam ;D Chętnie odwiedzę twojego bloga
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  17. no po prostu genialny ten rozdział xd Irish Boy na samym poczotku taki, ze omnomnomnom *_*
    rozwaliła mnie musztra Ady. boska jest xd W ogóle całe opowiadanie jest fantastyczne.
    można powiedzieć, ze je pokochałam xd
    hahaha ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K