niedziela, 18 listopada 2012

1.

Tak w ogóle tu Ada. 
A teraz życzę wam miłego czytania.
  UPRZEDZAMY! W NASZYM OPOWIADANIU WYSTĘPUJĄ WULGARYZMY!

***
Ada TV

Wyszliśmy z McDonalda. Obróciłam się i BAM!.

-Szlak. Moja ulubiona koszulka w paski!!-powiedziałam. STOP!
Dobra, ja tu gadu gady, a wy mnie jeszcze nie znacie.Więc, jestem Adrianna Creswell, w skrócie Ada. Mam 19 lat i jestem Polką z irlandzkimi korzeniami. Pochodzę z takiego pipidówka zwanego prze ze mnie Końcem Świata. Aktualnie
mieszkam i uczę się w Londynie na uniwersytecie Imperial College na wydziale Medycznym. Jak już
mówiłam mieszkam tutaj, a niedawno przyjechałam do moja siostra Daria. Zmieniła szkołę, ponieważ dostała
stypendium razem ze swoją BFF Alicją za dobre oceny (w co ja sama nie wierze) i perfekcyjny angielski.
Pomogło jej to tu przyjechać a Alicja niedługo do niej dołączy. Rozgadałam się. Wrócimy do teraźniejszości.
-Szlak. Moja ulubiona koszulka w paski!!
Jakiś koleś wylał na mnie truskawkowy koktajl. Zaczęłam wycierać plamę, ale to nic nie pomogło. Ta plama się nie spierze! Popatrzyłam na sprawodawce tego karygodnego czynu. Zamurowało mnie. Stał przede mną
śliczny farbowany blondynek o niebieskich paczydełakach, których można było zobaczyć skruchę. Dobrze wiedziałam kto był ich właścicielem, niejaki Niall Horan z One Direction. Wszędzie ich było pełno. Są świetni. Sam byłam ich fanką, a Daria z Alicją maja na ich punkcje obsesje.
-Przepraszam... ja nie chciałam... yyy to był wypadek... bardzo przepraszam...- jąkał się blondynek.
Dalej byłam trochę wściekła, ale on tak słodko się jąkał z nerwów. Chciałam już powiedzieć że nic się nie stało, gdy ktoś mnie uprzedził.
-Niall... Znowu porywasz dziewczyny na swoja niezdarność-powiedział ktoś z boku.
Odwróciłam się w stronę tajemniczego głosu i zobaczyłam nikogo innego jak tylko Zayn'a Malik'a. Za nim stała reszta One Direction, więc i...
- Ada?
-Liaś?
-Ada!!!
-Liaś!!!- krzyknęłam i rzuciłam się mu w otwarte ramiona.

Daria TV

-Hej głodomorze- powiedział do Ady.
-Liam, ale my się już dzisiaj  witaliśmy.-Niall popatrzył się na niego jak na idiotę.
-Nie mówiłem do ciebie debilu. Tylko do niej-wskazał  palcem na Adę.
W mojej głowie królowały trzy słowa: WHAT THE FUCK?! Przed chwilą Niall Horan wylał na Adę koktajl, a teraz ona się rzuca w ramiona Liam'a Payne'a.
-Ada, do kurwy nędzy, co ty kurwa wyprawiasz??!! 
Byłam naprawdę wkurwiona.Poczułam chęci zapalenia fajki. Ale znając życie Ada mi je wyjęła.
1
2
3
Ochłonęłam.
-Ada, mogła byś mi wytłumaczyć czemu przytulasz i rozmawiasz z Payne'em, jak byś go znała ??
-YYY....Bo tak jest.



8 komentarzy:

  1. siemk. fajnie zapowiadający się blog będę czytać ponieważ jest o 1D co mnie przekonuje w 100 procentach ;) nie podpisze się a ty się zastanawiaj kto ci dodał komentarza:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wiem kto ty jesteś dziwnie to brzmi ale co tam komentuj każdy rozdział proszę kisss ;D

      Usuń
  2. Hahah ; D Taki krótki , a ja już się prawie ze śmiechu turlałam ! Buhahaha , Niall jest sweet ! < 3 Pędzę nadrabiać kolejne rozdziały ; 33

    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. El Mo dziękuje że komentujesz to dla nas bardzo ważne ;D pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. haha ja też chcę żeby Niall wylał na mnie koktajl!! ;D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. no zapowiada się ciekawie.
    czeka na mnie dzisiaj (z tego co zdążyłam podglądać) 11 rozdziałów więc biorę się do czytania.
    ten rozdział jak na początek wyszedł naprawdę dobrze! bardzo mi się spodobało i jestem mego ciekawa skąd ona zna Liama.
    na początku trochę dziwne było to nagłe przeskoczenie do perspektywy Darii ale później jakoś ogarnęłam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję ;) Cieszę się że mamy nowych czytelników
      Pozdrawiam
      Ada

      Usuń
  6. Hah 1 rozdział dodalaś w moje urodziny ;DD Super rozdział .

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K